Skuteczny
e-marketing

szkolenie dwudniowe u klienta

termin do uzgodnienia

O SZKOLENIU

Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów i specjalistów działów marketingu, PR, promocji i sprzedaży, którzy chcą nauczyć się praktycznie wykorzystywać Internet w swojej pracy. Formuła i sposób prowadzenia decydują o wyjątkowoście tego szkolenia – to szkolenie dla humanistów, a nie informatyków.

O zagadnieniach, które dotąd mogły wydawać się skomplikowane mówimy prostym językiem i ilustrujemy je przykładami oraz praktycznymi ćwiczeniami. Po szkoleniu wszystko to okazuje się proste i zrozumiałe dla każdego.

Szkolenie ma przygotować do świadomego i profesjonalnego planowania oraz nadzorowania działań promocyjnych i prosprzedażowych w internecie. Zdobyta wiedza ułatwi też współpracę z podwykonawcami i partnerami, dając uczestnikom narzędzia do kontroli efektów współpracy i ograniczania jej kosztów.

Program prowadzony jest metodami warsztatowymi, dzięki którym uczestnicy rozwijają praktyczne umiejętności. Wskazane jest, by mieli ze sobą własny laptop lub tablet, nie jest to jednak wymagane. Wszystkie praktyczne ćwiczenia realizujemy wspólnie na dużym ekranie.

  • Nauczysz się

    1. wykorzystywać wiele bezpłatnych narzędzi, np. Google Analytics, niezbędnych do oceny skuteczności działań e-marketingowych,

    2. decydować o doborze najodpowiedniejszych form promocji w Internecie,

    3. jak tworzyć treści doceniane przez odbiorców i wyszukiwarki
      (pozycjonowanie, SEO w content marketingu),

    4. skutecznie kotrolować zakres, efekty i koszty współpracy z podwykonawcami,

    5. korzystać z CMS (content management system) na przykładzie systemu Wordpress.
  • Poznasz

    1. najważniejsze wskaźniki i pojęcia dotyczące ruchu internetowego i reklamy internetowej,

    2. modele i formaty reklamowe,

    3. zasady działania systemów reklamowych Google Adwords i Facebook Ads,

    4. sposoby skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych dla celów biznesowych,

    5. marketingowe zastosowania stron i aplikacji mobilnych oraz optymalne metody ich realizacji,

    6. kreatywne, innowacyjne i inspirujące rozwiązania e-marketingowe.

PROGRAM – SKUTECZNY E-MARKETING (2 DNI)

Program prowadzony w języku polskim
Możliwość realizacji programu w języku angielskim lub dla grup mieszanych z językiem polskim i angielskim.